Klachten train2work
Wij zien graag dat je tevreden bent over onze diensten. Daarom blijven we werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Ben je niet tevreden? Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Hoe kun je een klacht indienen?
Wij verzoeken je je klacht aan ons kenbaar te maken. Dit geeft ons de mogelijkheid om je klacht op te lossen en naar de toekomst toe soortgelijke klachten te voorkomen. Je kunt je klacht indienen door:
- contact op te nemen met de medewerker die je geholpen heeft;
- een mail te sturen naar info@train2work.nl;
- een brief te sturen naar:
train2work
Lange Kleiweg 14
2288 GK Rijswijk
- je (bedrijfs)naam, adres en telefoongegevens;
- een heldere omschrijving van je klacht;
- het tijdstip waarop de klacht ontstond.
Wat kun je van ons verwachten?
Na ontvangst nemen wij je klacht op in ons administratiesysteem. Je ontvangt binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:
- een korte beschrijving van je klacht;
- naam van de contactpersoon bij vragen of onduidelijkheden;
- hoe en wanneer wij je klacht onderzoeken;
- op welke termijn je naar een antwoord kunt verwachten.
Wat doen wij hierna?
Je klacht handelen wij binnen 1 week af. Je krijgt de beslissing altijd schriftelijk medegedeeld. We nemen direct passende maatregelen. Hierover lichten we je ook direct in.
Vertrouwelijke behandeling en archivering
We behandelen je klacht vertrouwelijk. We archiveren je klacht en houden daarbij rekening met de privacywet voor het bewaren van persoonsgegevens. Gaat je klacht over een incompanytraining? Dan nemen we je klacht anoniem op in ons AVG-registerlogboek voor verwerking persoonsgegevens. Heb je een klacht over een open training? Dan registreren we wel je naam in dit registerlogboek.
Wat gebeurt er als we je klacht ongegrond vinden?

Als wij denken dat je klacht ongegrond is en passende maatregelen niet noodzakelijk zijn, dan ontvang je van ons adressen van instanties die je klacht onafhankelijk kunnen beoordelen.
Ben je een consument? Dan ontvang je het adres van de geschillencommissie voor particuliere opleiders in Den Haag. Vertegenwoordig je een onderneming of organisatie? Dan ontvang je het adres van de bevoegde rechter in Den Haag.
Deze instanties kunnen de klacht als onafhankelijke derde beoordelen. De uitkomst daarvan is bindend voor train2work. Wij zorgen binnen 4 weken voor een snelle afhandeling van de eventuele consequenties.
Van klacht naar kracht
Wij streven ernaar om klachten snel op te lossen en ook op deze manier te laten bijdragen aan jouw kwaliteitsbeleving. Een klacht is voor ons niet alleen het signaleren van een fout, maar ook een kans. Een kans die jij ons biedt om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren!